Barcelona :)


Nu är det dags att sova... för imorgon ska jag upp tidigt och ta flyget till Barcelona. Fan vad härligt! Har längtat länge nu och äntligen blir det av :) Ska bli superskoj att träffa Ida igen... och självklart se Barcelona för första gången. Jag är redo för 3,5 dag i storstaden. Det ska turistas en del, men även bara umgås och njuta av att vara borta ser jag minst sagt fram emot.

Förhoppningsvis kommer det en liten rapport här efter helgen - MED bilder :) Älskade systemkameran följer självklart med och jag ser fram emot att plåta igen. Det var längesen sist.



Jag och Ida i Kalmar någonstans. Jag misstänker Harrys ;) Längesen... Hehe. Nu ska det bli nya skojiga bilder från Barcelona :)

Kommentarer
Postat av: sam

ha så megadunderkul i barca!! pussa

2008-11-26 @ 23:35:45
URL: http://samsung.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Jennie,

Nu har jag äntligen hittat hit. Jag är inte så snabb, haha. Bra att du hade kul i Barca, nästa gång kommer jag till Sthlm så får vi göra stan där:-) ps. vilken superfin blogg.

KRAM

2009-01-16 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0