Va fan...


Nu är det tredje gången jag försöker skriva detta inlägg med hopp om att det inte ska försvinna spårlöst ut i cyberrymden. Jag är inte bitter, nej.

Igår var det juldagen och det var dags för traditionell juldagsutgång. Inte för att jag har utövat denna tradition de senaste åren, men i alla fall. Cara och jag testade den nya nattklubben i Linköping, Strandgatan 2 (pappas nya granne, för övrigt... Jennie hade krypavstånd hem, även om jag denna gång valde att gå). Inget märkvärdigt överhuvudtaget... Men Cara och jag har såklart kul ändå :)



För er som undrar om killarna bakom hånglar: Jag vet inte, men jag hoppas det :) Hångla är skoj.

Nu befinner jag mig ute på landet efter några dagars julfirande. Så skönt och efterlängtat. Brasan knastrar i öppna spisen, och jag slumrar till i soffan med jämna mellanrum. Imorgon är planerna långpromenad, läsa bok och dricka te. Om jag längtar? Ja.

Nu ska jag spara inlägget. Annars får jag krupp och kastar ut datorn genom fönstret. Och då blir inte chefen glad när jag kommer tillbaka om en vecka utan jobbdator...  

Kommentarer
Postat av: sam

haha jag tror han försöker viska ngt.

2008-12-27 @ 00:17:15
URL: http://samsung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0