Landet-slö


Vad har Jennie gjort idag? Jo, hon sov länge, låg sedan kvar under täcket läsandes en bok. Väl uppe var det promenad som gällde, i 1 h och 15 min. Därefter fixade jag middag, paj såklart. Mums.
 

Jag älskar att vara på landet. Uppskattar det betydligt mer nu än förr. Men jag saknar alltid mamma lite extra här. Det behöver dock inte vara ett "men" att sakna henne extra mycket. Hon känns på det sättet betydligt närmare, vilket värmer massor. Här finns det fortfarande mycket kvar som är präglat av henne. Jag hoppas det förblir så länge till.

  

Lite bilder från promenixen idag. Dum som jag är tog jag inte med min monsterkamera ut, utan det fick bli lite pics med mobilen. Next time, maybe.

Snart är det nyårsafton! Spännande. Undrar vad som händer under 2009... Jag har inga höga förhoppningar, men det känns i magen att det kommer bli ett mycket bra år. Jennie är på god väg i livet - och det är hon fan värd! :) En sammanfattning av 2008 lär väl komma lite senare här. Hoppas det i alla fall.


Nu ska jag fortsätta slöa. Ni vet, skriva i bloggen är en aning ansträngande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0