Ja, vad ska man säga?


... ingenting.

Jag tar en sak i taget. Börjar med Barca. Det var en grym helg - fantastisk kul att träffa Ida igen. Och Lisa också såklart. Barcelona var även det en upplevelse utöver det vanliga. Jag börjar förstå vad folk pratar om när det kommer till den staden. Och då var jag ändå där i december! Det vill säga inte säsong. Längtar tills jag kommer tillbaka - och då ska det banne mig bli vår eller sommar :) Så jag får njuta lite av stranden och havet också. Nu var det strosandet i butiker, det sköna sällskapet, kulturintaget, turistandet, fotograferandet, mysandet på caféer och restauranger, klubbandet, skumpadrickandet och mycket mer som fångade mitt hjärta :) Lite bilder nedan som får tala för sig själva.
 
   
   
   
  
  
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0