Back to Stockholm


Snart är det slut på den sköna och lugna vistelsen i Linköping och på landet. Imorgon blir det lyxbuss (ja lyx, jag tycker Bus4you är den bästa affärsidén på lääänge) hem till Sthlm, jag har redan laddat burken med filmer så det går fort. Jag har en ångestgrej när jag kommer hem. Städa. Jag måste städa. Och denna gång ordentligt... Jag har bott i lyan i över 2 månader, och jag har fuskstädat varenda gång det har varit dags. Men nu jävlar! Bort med er alla äckliga dammråttor...

Har jag sagt det, att jag har hittat både en TV och en soffa som jag ska köpa? I'm so happy :) Det kommer bli så fint. Ska bara ragga upp en bil så jag kan åka till Kungens kurva och sätta sprätt på slantarna... Och om det är någon som vill köpa (det kommer inte bli särskilt dyrt... jag behöver verkligen bli av med det...) en tjock-TV (dock sjukt bra TV, kommer sakna den...) eller en benvit två-sits Tomelilla-soffa med tillhörande fåtölj och fotpall - TELL ME!

Laddar annars inför nyår med Minna. Wiee, vi kommer ha skoj oavsett vad vi hittar på :) Minna är helt klart världens goaste - like you honey!



Och på lördag blir det visst fest igen! Gud så skojigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0